سلام دوستان خوبم.

مهدی هستم و پس از یه دیر کرد 3 ساله برگشتم دوباره. شاید هیچ دنبال کننده ای نداشتم و ندارم اما واقعا عاشق این کار هستم.

این که برای دوستای که شاید نشناسمشون و شاید هیچوقت نبینمشون و نتونم باهاشون ارتباط بگیرم فعالیت کنم و برای لحظه ای

بهشون حس خوبی بدم ( شایدم از این که این حرفو زدم حرص بخورید و بگید که این کیه و چی میگه چرا باید به من حس خوبی بده )

ولی خب این کار برام مثل عشق میمونه هرچند توش موفق نبودم اما واقعا به معنای واقعی کلمه مغزم رگ به رگ شد.

احتمالا الان علامت سوالی تو ذهنتونه که چرا و الان میگم که کانال اپارات با کمال نا باوری 14 هزار و خورده ای ویو داشته که برام جالب

بود. و میخوام بگم که یه مدت خوب نبودم . حالم بد بود و اصلا از زندگیم لذت نبردم . به چند دلیل که براتون توضیح میدم .

من به شخصه به خیلی کارا علاقه دارم از جمله گیم ، کامپیوتر ، و تدوین و فوتوشاپ و ازین چرتوپرتا دیگه.

اسمم مهدی اسداله هستش و الان 17 سالمه و دارم ریاضی میخونم . و زندگی الانمو دوست دارم و 

برای همتون ارزوی خوش بختی میکنم

دوستای خوبم داداشام و آبجیام 

من  به هرکسی که حتی یک بار هم این وبلاگ منو دیده باشه یه معذرت خواهی بزرگ بدهکارم .

چون من یه مدت بی خیال شده بودم و اصلا این ار بزرگ برام اهمیت نداشت.

حالا که دارم فکر میکنم میبینم که هیچ چیزی برام بیشتر از این که تجربه هام ، دانسته هام ، و هرچی که میدونم رو باشما

اشراک بزارم با ارزش تر نبوده و نیست .

و همتون رو از ته و اعماق وجودو دوست دارم حتی اگر کسی این پستمو نخونه و براش مهم نباشه باز دوست دارم بگمش.

یکی از دلایل ناراحتی هام وضعیت کشور قشنگمونه .

این بدبختی ها گرونی ها و مسعولین نالایق (اگه ازین به بعد فعالیت نردم بدونید کردنم تو گونی)

همشون باعث شدن مردم کشور عزیزمون ناراحت باشن .

دسته بزرگ و عزیز گیمر های کشورمون بازیی که قیمتش 59.99 دلاره که برای اونا مثال میگم 60 هزار تومن هست رو 

باید حدود 700 هزار تومن پول بدن خدایی انصافه؟؟

ادم دلش میشکنه خدایی من خودم قبلا کلی بازی ناب بازی کزدم ولی الان خیلی گرونیه اصلا نمیشه عناوین خوبو خرید 

منم جزو اون دسته ام که نمیخوام بیشرف بازی در بیارم وگرنه با نصف پول یه بازی میشه کل بازیارو به صورت هکی ریخت 

و خب این جالب نیست .

       خلاصه داستان قربون همتون برم این منم مهدی که این مطلبو مینویسم .

از چند سال پیش با قلب کوشولوم که 13 سالم بود دوستون داشتم و الانم که قلبم یکم گنده تر شده بازم دوستون دارم.

زین پس تا ابد باهاتونم و منتظر من . تنها من . خود خودم باشین . 

مرسی قربون همتون .

:))